Copiii GDF Suez i-au cântat Moșului…ghici ce?

Și-acum să vă spun despre o petrecere de la… la la…la laa…Galați!

La ultimul eveniment marca Pastel din 2012 mi-am amintit de vremea în care purtam tricouri Sport pentru Viață  și ne jucam cu copiii, pe la târgurile de la Sala Palatului. De vremea asta, adică.

sport pentru viata

Doar că acum ne-am jucat împreună cu copiii angajaților GDF SUEZ Energy România din Galați. Joaca a venit însă după ce am pus la punct fiecare detaliu al unei seri pe care cei mici și părinții lor să n-o uite ușor.

Ce-am făcut acolo?

Mai întâi, am amenajat sala conform planului: cu spații delimitate pentru jocuri, cu scena pe care să dansăm, cu locuri speciale pentru părinți:

petrecere gdf suez galati

Apoi, am întâmpinat invitații:

petrecere gdf suez

Am dansat, ne-am jucat clasic, apoi modern. Apoi, pentru că mai aveam energie destulă, am inventat:

petrecere gdf suez galati

Șiii….l-am așteptat cu sufletul la gură pe Moș Crăciun, care, ademenit de cântecelele , poezioarele și dansurile noastre, a venit cu desaga plină.

DSC_0411

La final, copiii au primit permisiunea pentru, să-i spunem… discotecă. De fapt, luminițe, muzică și dans. Și…karaoke. Puteți ghici ce refren au cântat cei mici la unison, de parcă era un cântecel exersat la grădiniță? Sigur că puteți! 🙂

Leave a Reply

