Chinezu? Jos pălăria!

Două ore  în compania lui Cristian China Birta (Chinezu), azi, la FJSC.

Prima ediție a Atelierelor Social Media Universitaria a fost așa cum mi-aș dori eu cursurile.  Atmosferă relaxată, oameni care tot veneau (și veneau de bunăvoie), glume, stil colocvial și multă interacțiune.

Despre Chinezu? Ca s-o citez pe draga mea Antoaneta, omul ”e nebun”. Dar în sensul frumos al cuvântului.

Impresii?

Mi-au plăcut accentul, naturalețea și umorul. Cum e în scris, așa e și-n realitate (și, sunt sigură, și la bere). Fără măști și verde-n față. Fără orgolii nejustificate. Cu multă experiență… și de viață, și de blogging.

Parafrazându-l, rețeta succesului e că nu există așa ceva! Nu-ți poate spune cineva cum să scrii pe blogul tău. Ce poți să faci e să vezi cum au dat alții cu capul și ce cucuie au avut.

Cea mai bună lecție e, deci, experiența. Și Chinezu ne-a povestit puțin despre a lui, într-un stil caracteristic.

Am vrut și să-l urmăresc și să filmez. A doua nu mi-a ieșit prea bine, pentru că nu mă puteam abține să nu râd și să nu mișc aparatul. Dar ce-a ieșit, vă arăt și vouă:

Așadar, nu te aștepta ca mâine să fii în top 50 ZeList. Trebuie multă muncă. Și multă perseverență. Să nu te dai bătut dacă vezi că la început tu scrii, tu citești (plus alți doi-trei prieteni pe care-i mituiești tu cumva).

Scrie experiențe pe care tu însuți le-ai trăit, lucruri pe care le-ai făcut, părerile tale despre ce se întâmplă în jur. Fii tu, fără măști. Nu uita că bloggerii merg des la diferite întâlniri și evenimente și-o să te citeacă pe viu. Ai curaj să îți asumi responsabilitatea pentru ce scrii. Mergi la întâlniri, concursuri, evenimente. Apropie-te de oamenii importanți, spune-le mai mult decât ”Îmi place cum scrii” . Obține de la ei mai mult decât o poză!

Și nu uita: pe la 7-8 seara, închide laptopul și trăiește-ți și cealaltă viață!

Dar vouă? Vouă ce v-a plăcut mai mult?

6 thoughts on “Chinezu? Jos pălăria!

  1. Pingback: Atelierele Social Media Universitaria: cum a fost - Horea Mihai Badau - Despre Social Media si nu numai

  2. nice, imi plac ideeile evidentiate de tine in articol si videoclipul pe care l-ai realizat, iar cu accordul tau, as dori sa-l folosesc intr-un articol pe blogul meu 🙂
    multam fain si mult succes in continuare ! 😀

Leave a Reply

