A murit ”Ion”

L-am urât pe ”Ion” pentru că a trebuit să-l citesc din obligație. Apoi, l-am iubit, pentru că mi-a plăcut. Atât de mult, încât mi-am imaginat fiecare scenă, fiecare trăsătură a lui, care le-a făcut pe cele două,  Ana și Florica, să-l iubească. 

Atât de mult, încât am căutat și filmul, ca să-mi confirme închipuirile.

sursa foto: libertatea.ro

Apoi, l-am urât din nou. Pentru că, în film, era urât.  Pentru că a ascultat de ”Glasul Pământului”. Pentru că n-a iubit-o pe Ana pe care, culmea,  o credea urâtă. Ba mai mult, și-a bătut joc de ea și a făcut-o să se sinucidă. Pentru că Florica era mult prea frumoasă pentru el.

Așa că nu mi-a părut prea rău când a primit sapa care l-a ucis.

Azi îmi pare rău. Pentru că, până azi, n-am știut cine a fost Ion și cât de mult îmi plăcuse. Iar azi,  Șerban Ionescu nu mai e.

Secvență din ”Ion”

Secvență din ”Pădureanca”.  Șerban Ionescu în rolul lui ”Șofron”.

3 thoughts on “A murit ”Ion”

Leave a Reply

